XXXII Konferencja Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” PR i Marketing Uczelni 2.0
Data opublikowania:
01.02.2019
Ponad 130 uczestników z 51 uczelni z całej Polski, 3 dni intensywnych warsztatów i dyskusji branżowych – tak w skrócie możemy opisać XXXII Konferencję Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich
„PRom” PR i Marketing Uczelni 2.0, która odbyła się w Wojanowie w dniach 27-30 stycznia 2019 r.
Zimowa edycja cyklicznie odbywających się spotkań przedstawicieli środowiska akademickiego (tym razem wydarzenie wraz ze Stowarzyszeniem PR i Promocji Uczelni Polskich „PRom” współorganizowało
Centrum Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu) była okazją do wymiany doświadczeń zawodowych oraz integracji pracowników biur promocji i rzeczników prasowych polskich uczelni. Podczas
konferencji przeprowadzone zostały warsztaty w dwóch ścieżkach tematycznych – PR-owej oraz marketingowo-promocyjnej, a ich wspólnym mianownikiem był temat zmian, które wprowadza w dotychczasowym
funkcjonowaniu uczelni Konstytucja dla Nauki.
Wydarzenie to zostało objęte Patronatem Honorowym Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Przewodniczącego Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich. Prorektor ds. nauki Uniwersytetu
Ekonomicznego we Wrocławiu prof. dr hab. Jerzy Niemczyk otworzył obrady konferencji, wspominając o wyzwaniach i szansach, jakie niesie nowa ustawa Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce. Dyrektor
Biura Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego Magdalena Bem-Andrzejewska podkreśliła natomiast potrzebę komunikowania zmian, które przynosi ta ustawa, zwana Konstytucją dla Nauki.
------------------------------------------
Partner strategiczny wydarzenia: Santander Universidades.
Partnerzy: Centrum Efekty, PCG Academia, EUPRIO – European Association of Communication Professionals in Higher Education, Polskie Towarzystwo Retoryczne.
Patroni medialni: Forum Akademickie, Perspektywy.
Robert Jadach, fot. Lucyna Wasylina